.

Har nu blivit tvingad att uppdatera min blogg lite!! Nämner inga namn på vem som tvingar mig.. MADELEN. nej madelen du stavas nu madeleine, men jag har ju sagt att jag inte tänker skriva det! :D
NU till det intressanta.. MATEN!
Idag började jag dagen med att värma pågenlimpor med ost och smör på i micron! Åt alltid mackor så när jag var liten.. eller aa för några år sedan (a) men jag insåg idag att jag föredrar rostade mackor, för det var inte alls så gott som jag hade för mig. Kanske var det för att jag inte hade ett berg med ost på mackan idag...
Till lunch idag åt jag maten som serverades i skolan, för maten i skolan har faktiskt blivit bättre än den var förut, för den var faktiskt god idag! hoppas den fortsätter så!! och nu medan jag sitter och skriver dethär slog det precis mig att jag faktiskt inte ätit kvällsmat idag... VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?! iofs käkade jag lasagne till mellanmål, men hallå, det var ju liksom flera timmar sen!! SÅ tyvärr var detdär allt jag ätit idag, förutom en klubba då som jag åt mellan mina andra mål, men den tänker jag inte skriva om här för jag vill inte framstå sån nån tjockis precis.
HÖRS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0