de såren som syns mest är inte alltid de som gör ondast

Med övertexten menar jag att jag precis rakade benen, och som vanligt skar mig på 3 ställen.. men det är inte det stora såret som blöder massor som gör mest ont, utan dom 2 små såren som man knappt ser..
I skrivande stund sitter jag och kollar på biggest looser, men en sak som jag inte fattar e hur jag alltid, och då menar jag verkligen ALLTID kan bli hungrig när jag kollar på program där dom försöker gå ner i vikt.. Älskar att sitta och kolla på såna program och äta godis, vet faktiskt inte varför, kanske gillar jag bara skadeglädjen om att dom står och kämpar medan jag sitter och äter allt dom inte får äta.. hehe

Kommentarer
Postat av: madelen

jaså här har man bloggat utan att sagt något :o vad är det för stil!!

2011-12-11 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0