Hej bloggen

Nu tänker jag inte skriva ett matigt inlägg för det känner jag inte för.. förlåt mina trogna läsare för snedsteget!! Eller jag kan ju berätta att maten i skolan idag var god så att ni inte blir ledsna. Eftersom att jag är en så otroligt gullig person så sitter jag nu i skolan även fast jag slutat och väntar på min kära pojkvän som slutar om typ 2 timmar. ja det låter som att jag är jätteduktig och har nåt annat val men det har jag inte, hehe men jag ville känna mig duktig.

Vad vi planerat att göra idag är att gå på bio, och äta popcorn.. mm okej jag kan inte låta bli att skriva liiite om mat, hehe. Har många gånger suttit och funderat på varför jag egentligen inte rullar fram med tanke på hur mycket jag äter, men sen har jag slutat tänkt på det eftersom att livet inte är slut än, så det kanske kommer...

Vad jag tänkte skriva vet jag inte, jag försöker bara skriva nu för att få tiden att gå lite snabbare, madelen hjälper mig också på andra sidan nätverkskabeln, vilket jag uppskattar. Sitter iaf och skriver om 1500-talets mode samtidigt som jag lyssnar på musik och lite så också, det går ju sådär, som att man ska veta vad dom hade på sig då när det inte ens fanns nåt underbart som facebook där man kunde lägga upp alla foton? förstår inte saken liksom, och varför ska vi veta nu vad dom hade på sig för flera 1000 år sen? är det för att vi inte göra samma modemissar som dom gjorde då eller..? ja den är en som många onödiga och konstiga uppgifter man får i skolan..
KANON

Kommentarer
Postat av: maddis

din blogg <3<3<3

2011-11-25 @ 14:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0