Nyårslöften

Tjatja bloggeeeeeen! Har fått order att uppdatera så känner att jag inte har nå val. Att skriva om mat är inte lätt ska du veta, det är ett viktigt ämne men inte så värst intressant alla gånger. Att äta är ganska intressant, men att skriva om mat, det gör en bara hungrig. Jag tänkte uttrycka mina känslor för nyårslöften såhär en sen måndagkväll i Februari.
Jag kan inte hålla ett nyårslöfte, inte längre iaf.. Därför hade jag som nyårslöfte i år att inte ha ett löfte utan istället försöka äta mindre, bättre, grönare och lite vad jag känner för mitt mellan detdär. Dethär gick ju inte bra alls faktiskt, för bara för att jag nämnt att "jag ska äta nyttigare" så lägger sig folk i vad jag äter. Nu får jag dömande blickar när jag äter nå onyttigt för att folk påstår att jag bryter detdär löftet som jag lovade mig själv att inte ha. Och det funkar faktiskt bättre än å ha löfte enligt mig, alla dömande blickar när jag dömmer löftet jag inte har får mig å tappa matlusten.
 
/åsiktsmaskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0